PDA

View Full Version : [B]Arena 183[/B]

JuliusCeasar
07-10-2004, 19:42
Ik speel momenteel in Arena 183 maar heb nog steeds geen Butorkoec gevonden... Zijn er nog spelers actief in deze arena die mogelijk een kleine trade-route willen opzetten? Heb wel verrotan om te ruilen.

:beer:

Rogerack
14-10-2004, 09:00
Ik speel momenteel in Arena 183 maar heb nog steeds geen Butorkoec gevonden :beer:

Je bent zeker niet alleen die dat probleem kent, tenslotte is boturkoec en verrotan een zeldzaam edelmetaal, maar de meeste hangen dat niet graag aan de grote klok omdat je dan ook een van je zwakke punten vrijgeeft, maar jij zou dat toch moeten weten want ik meen begrepen te hebben dat je toch al langer dan vandaag meedraaid in Ferion. En of het je veel vooruit help om daar een thread in het dutch forum over op te starten betwijfel ik, ten slotte zijn er niet zoveel nederlandstallige spelers die meedoen in de arena's, en je moet dan nog met elkaar contackt hebben om een handelsroute te kunnen opstarten. Dus kan je beter direkt contakt nemen met de spelers die je in de arena ontmoet om eventueel een handelsroute mee op te starten.
:ThumbsUP:

Neo_Alexandria
14-10-2004, 15:18
Inderdaad Roger heeft (weer eens :ThumbsUP: ) gelijk en trouwens ik vrees dat deze tread niet hier behoort of vergis ik mij soms?